BLACK IS AN OPTION

2:46


BLACK. So much people think that black is not a summer colour. I don't say that black is the best colour for summer but I think is a basic in all women's wardrobe and in mine, I want it or not, there are a lot. In my opinion is a colour that we have to learn how to combine, because in that way it'll have a new life between our clothes and be more than the classic black look. In that look I combine the black with brown and camel colours and also with gold complements. For me, it's one of my favorite looks for a perfect afternoon with friends.
. . . 

NEGRO. Muchos piensan que el negro no es un color de verano. No digo yo que lo sea, pero lo que si digo es que es sin duda el básico de toda mujer y en mi armario, lo quiera o no, abunda. En mi opinión es un color que aprendiendo a combianarlo podemos darle una nueva vida y sacarlo del clasico look negro. En esta ocasión lo combiné con tonos tierra y camel, así como el dorado en los complementos. Para mi, uno de mis looks favoritos.



 




SUÉTER: PULLANDBEAR - SHORTS: PULLANDBEAR- COLLAR: ZARA- GAFAS: PRIMARK -   BOLSO: VINTAGE- SANDALIAS: LADY ADDICT for KRACK

With love, Mery.




You Might Also Like

2 nice comments

  1. Yo también soy muy de ir de negro, ya sea invierno o verano. Me ha gustado mucho el look :)

    ResponderEliminar
  2. El look es una pasada!

    ResponderEliminar

Gracias por vuestras pequeñas huellas en este blog.