14. NEW BOOKS and NEW CANDLE. #relax

2:30






Happy sunday!  I hope you are having a nice weekend (mine is not the best but it's okey). Today I want to show you two books that I'm looking forward reading, which were christmas presents too, both about fashion. The first one is IT by Alexa Chung, I couldn't start reading it because now I have exams, but I think is going to be an amazing reading, and the second one is STYLE  by Lauren Conrad, which have lot of tips about outfits and fashion. I read a bit of that one, and it's perfect. Nowadays I think they are two of the most important fashion books, so I'm so exciting to could read both.

Furthermore, I'm in love with candles, I have lot of them (4 or 5 only in my bedroom). For that reason also for Christmas I receive one of my favourites which smells vanilla. I totally recommend this one. First of all because it smells so so good and also because it's really cheap. You can buy it in Primark and for only 1€. I think that candles like that one give special feeling when you want to relax, study or before going to bed. 

. . .

¡Feliz domingo!  Espero que esteis teniendo un bonito fin de semana (el mío no es de los mejores, pero esta bien). Hoy os quiero enseñar dos libros que estoy deseando poder leer ya. Fueron regalos de navidad y ambos hablan sobre moda. El primero de ellos es IT de Alexa Chung, el cual no he podido comenzar a leer todavía porque estoy de exámenes, pero creo que va a ser una lectura increíble. El segundo de ellos es STYLE de Lauren Conrad, el cual contiene diferentes consejos sobre outfits y moda. He leído ya un poquito de este último y es perfecto. Hoy en día creo que estos son dos de los más importantes libros sobre moda, y estoy super emocionada de poder leer ambos.

Además, me encantan las velas, tengo muchas muchas (4 o 5 solo en mi habitación). Por esta razón, por navidad también me trajeron una de mis favoritas que tiene aroma a vainilla. Os la recomiendo. En primer ligar porque huele súper súper bien bien y segundo, porque ademas es realmente barata. La podeis comprar en Primark y solo cuestan 1€. Opino que las velas como esta transmiten especiales sensaciones cuando quieres relajarte, estudiar o simplemente antes de ir a dormir.


With love, Mery.



You Might Also Like

1 nice comments

Gracias por vuestras pequeñas huellas en este blog.