Instapics 6 #ouelchanges

9:37


SOME of the best regards from the weeks that have just passed. Christmas, shoppings with friends, new nails lacquer, new presents, nice brunch with friends or magazines... As you now, this is the third year we start with OUEL, for that reason I want something to try in OUEL to be able to arrive to more people from more place. I'm going to start writing in ENGLISH. In my Instagram, Facebook and Twitter, I have tried it, so now is the time of trying it with OUEL. I think it could be good for all of you and also for me. Don't worry spanish people because I'm not going to stop writing in spanish, it's only I'm going to try mix both languages. I hope you like the idea, so can comment what you think about it. THANK YOU for being always there and help me in this adventure. 


. . .

ALGUNOS de los mejores recuerdos de las últimas semanas. Mis navidades, compras con amigas, mi nuevo pintañas, nuevos regalos, bonitas meriendas con amigas o revistas... Como vosotros sabréis, este es el tercer año que OUEL comienza un nuevo año, por esta razón quiero intentar algo especial en OUEL para poder llegar a más personas de diferentes ciudades y países. Voy a comenzar a escribir en INGLÉS. En mi Instagram, Facebook y Twitter lo he intentado, por eso ahora es el momento de intentarlo en OUEL. Creo que es una buena idea tanto para vosotros como para mi. No os preocupes los que habléis español, porque no voy a dejar de escribir en español, únicamente voy a comenzar a mezclar ambas lenguas. Solo espero que os guste la idea, asi que podeis comentar lo que os parece. MUCHAS GRACIAS por estar siempre ahí y ayudarme en esta aventura.


With love, Mery.


You Might Also Like

2 nice comments

Gracias por vuestras pequeñas huellas en este blog.